Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

Joeyvind
Joeyvind
Er netop startet på Dark, en ny tysk Netflix produktion.

Minder lidt om Stranger Things bare uden humor og charme. Tilgengæld er den skummel, creepy og ubehagelig på den gode måde.

Tjek den ud.

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
FreshWater
FreshWater
Imellem at æde mig til endnu en dobbelthage, i lækkert julemad, begyndte jeg på Peaky Blinders. Af frygt for at gå i bringe-mode, har jeg først turde gøre det her i denne "juleferie". Det var vist et godt valg er snart færdig med sæson 1, og hvis det fortsætter på samme høje niveau, lover det rigtig godt

MSThychosen
MSThychosen
Ser vikings og knightfall - er overrasket over sidste nævnte, synes den rammer tempelridder stemningen og mystikken rigtig godt

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Joeyvind
Joeyvind
Er netop startet på The Handmaiden's Tale på HBO.

Har længe tænkt på at læse bogen først, men nu startede jeg anyway. Elsker dystopiske historier og shit en syg verden de lever i, og gode skuespillere .

TheMcCandless
TheMcCandless
Jeg er igang med Master of None på Netflix, jeg er netop startet på anden sæson.
En underholdende og sød comedy serie der handler om at date i alderen lige efter de 30. Kan varmt anbefales.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Ak-master
Ak-master
Citerer TheMcCandless:
Jeg er igang med Master of None på Netflix, jeg er netop startet på anden sæson.
En underholdende og sød comedy serie der handler om at date i alderen lige efter de 30. Kan varmt anbefales.

Første sæson var ok. Anden sæson er kanon!

This post is 99% beef and the rest exaggeration
dbbuu
dbbuu
Er igang med at gense X-Files med min kæreste, der aldrig har set det.
Vi er lige blevet færdig med sæson fire.
Ingen af sæsonerne er dog helt på top med den første.

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Carmillah
Moderator
Carmillah
Sæson 4 af Black Mirror. Jeg har set de første 3 afsnit. Det første var godt, de to andre not so much. Er spændt på resten.

- En dude i forklædning..
Stampe128
Stampe128
Citerer Carmillah:
Sæson 4 af Black Mirror. Jeg har set de første 3 afsnit. Det første var godt, de to andre not so much. Er spændt på resten.

Sæson 4 er den hidtil værste sæson efter min mening. Den er ikke decideret dårlig, men der er længere mellem snapsene, Jeg synes altid kvaliteten har svinget lige rigeligt, men i sæson 4 er halvdelen af afsnittene exceptionelt dårlige (2, 3 og 5), og de tre andre er gode - første episode er klart den bedste.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Stampe128:
Sæson 4 er den hidtil værste sæson efter min mening. Den er ikke decideret dårlig, men der er længere mellem snapsene, Jeg synes altid kvaliteten har svinget lige rigeligt, men i sæson 4 er halvdelen af afsnittene exceptionelt dårlige (2, 3 og 5), og de tre andre er gode - første episode er klart den bedste.

Well, det er rart at se at det ikke bare er mig der er en sær snegl og synes dårligt om afsnit 2 og 3. Jeg regner med at have set de resterende afsnit færdige i denne eller næste uge, så vender jeg lige tilbage med min vurdering derom.

Og ja, første episode var super. Generelt har jeg været rimelig blown away over hvordan de vælger at tolke på forskellige emner sæsonerne igennem. Det sætter nogle tanker og gode samtaler i gang.

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:

Har vist også kun fået set de tre første afsnit indtil videre og damn... jeg elsker konceptet ved Black Mirror men hvor er det frustrerende at gå fra et afsnit der har fuld drøn på hele vejen igennem til et afsnit hvor den nærmest kører baglæns, så langsomt går det :I

Det er ret mærkeligt med den serie - Har lyst til at se flere afsnit men samtidig føler jeg mig nærmest drænet efter et par stykker... :I

Uanset hvad tror jeg at kæresten og jeg gemmer de næste afsnit til et senere tidspunkt

Joeyvind
Joeyvind
Er enig i at kvaliteten af den nye sæson af Black Mirror måske ikke når samme højder som de tidligere. Omvendt siger det også noget om de forrige sæsoner

Har det lidt med Black Mirror, som jeg har det med Norsk Black Metal musik eller Marvel's Daredevil og The Punisher. Skal helst være i den rette mørke stemning før jeg sætter et afsnit på.

Emilbanck
Emilbanck
Er helt opslugt af Dirk Gently, hvis man er glad for Douglas Adams (hitchikers Guide to the galaxy) og hans meget skæve verdener så vil man elske den serie.

Ak-master
Ak-master
Citerer Emilbanck:
Er helt opslugt af Dirk Gently, hvis man er glad for Douglas Adams (hitchikers Guide to the galaxy) og hans meget skæve verdener så vil man elske den serie.

Særligt da Dirk Gently originalt er skrevet af manden. Jeg så godt at der var kommet endnu en sæson, lyder til den holder niveauet? Var også godt tilfreds med første sæson.

This post is 99% beef and the rest exaggeration

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Gamereactor

Copyright 1998-2018 - Published by Gamez Publishing A/S, Toftebæksvej 6, 2800 Kongens Lyngby, Denmark.